2013. július 22., hétfő

4# Díj

Köszönjük a díjat NdaCicushka♥ -nak. (:


Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3. Tegyél fel te is 10 kérdést a saját jelöltjeidnek.
4. Küld tovább 10 embernek! ( Akitől kaptad azt alap, hogy nem lehet visszaküldeni )

10 dolog rólam /Vivi/
- Ma épp kint voltam sétálni, s majdnem megfulladtam az allergiától.
- Tegnap fejeztem be a Mentsük meg Júliát! című könyvet, amit imádtam.
- Szent Johanna Gimi rajongó vagyok.
- Könyv fanatikus vagyok, a könyvesbolt a kedvenc helyem a Plázában.
- Meg kell néznem a Nagyfiúk 2-t a mozikban.
- Imádok fényképezni.
- Csoki illatú testápolóm van.
- Mickey egeres kártyát kaptam, anyutól. Imádom.
- Szeretem a magas sarkúkat.
- Ha ezt a bejegyzést, Eszti elolvasta, akkor tudnia kell, hogy imádom a hülye fejét.

10 dolog rólam /Flóraa./
- Szeretek gonoszabb karaktereket írni.
- A barátom véletlen elszakította az "I love Cortez"-es karkötömet.
- Nem rég volt a 18. szülinapom.
- A meglepetés bulimon beledobtak a medencébe.
- Két testvérem van, egy éves a húgom a bátyám pedig 20.
- Alig várom, hogy megjelenjen a Csontváros a mozikban.:)
- Utálom a mazsolát.
- Forma1 rajongó vagyok
- Mario Gomez a kedvenc focistám.
- A szobám tele van poszterekkel és képekkel.


Válaszaim /Vivi/
1. Kedvenc könyvsorozat?
SZJG
2. Legszebb fiú név?
Marcell
3. Legszebb lány név?
Zoé
4. Kedvenc szín?
Zöld
5. Háziállatod?
Roxy, farkaskutya
6. Falunap v. koncert?
Koncert
7. Twilight v. TVD?
TVD
8. Szeretnéd, hogy a blogod megjelenjen könyvként is?
Nem.
9. Szereted a misztikus lényekről szóló dolgokat?
Igen.
10. Kedvenc színészed?
Adam Sandler

Válaszaim /Flóraa./
1. Kedvenc könyvsorozat?
Szent Johanna Gimi
2. Legszebb fiú név?
Zsombor
3. Legszebb lány név?
Bori
4. Kedvenc szín?
Kék
5. Háziállatod?
Két kutya.
6. Falunap v. koncert?
Koncert
7. Twilight v. TVD?
Egyik sem.
8. Szeretnéd, hogy a blogod megjelenjen könyvként is?
Nem igazán.
9. Szereted a misztikus lényekről szóló dolgokat?
Igen.
10. Kedvenc színészed?
Adam Sandler

Kérdéseink:
1. Ki a kedvenc férfi karaktered?
2. Egy hónapban hány könyvet olvasol el?
3. Mi a kedvenc sorozatod?
4. Milyen zenéket szeretsz?
5. Szoktál könyvtárba járni?
6. Mi a szerencse számod?
7. Van példaképed, ha igen ki az?
8. Egyszere hány könyvet olvasol?
9. Mi a kedvenc ételed?
10. Mi a kedvenc meséd?

Akiknek küldjük:

6 megjegyzés: