2013. július 18., csütörtök

3# Díj

Köszönjük szépen Fanninak!:)

/Vivi válaszai/

Mi késztetett arra, hogy elkezdj egy blogot írni, blogolni kezdj?
Még az őskorban - nem most kezdtem ezt a szakmát (vagy minek is nevezzem) - volt egy barátnőm, aki megmutatta a történetét, s megtetszett. Egyik napról a másikba ide csöppentem, s vannak olyan pillanatok mikor abbahagynám, de valamikor öröm publikálni a sztorikat, Flórával pedig megéri minden kín.
Ad valami napi szinten inspirációt az írásra?
A kedvem. Ugyanis ha van kedvem írok, ha nincs hagyom a francba. Régen ezt munkahelyként fogtam fel, s elfelejtettem, hogy szórakozásból írok, így visszatértem az alapokhoz, írok amikor nekem tetszik. Persze tudom, hogy ez nem mindig jó, főleg az olvasók miatt, de van magánéletem.
Előre átgondolod a történetet vagy csak spontán jönnek az ötletek?
Általában előre átgondolom mi lesz az első tíz fejezetben, de utána maguktól jönnek az ötletek.
Milyen az áloméleted?
Nincsenek álmaim. Szeretek a jelenben élni.
Hogy éled át a nagyobb bántásokat, sértéseket, amik téged érnek?
Nem szoktak bántani. De ha mégis, egy rossz szótól is kitudok bukni. Fájnak és rosszul esnek, de ezeket sosem mutatom.

/Flóraa válaszai/

Mi késztetett arra, hogy elkezdj egy blogot írni, blogolni kezdj?
Az első blogom még anno 2010-ben íródott, egyszerűen olvastam a sok Nessie-Jake témájú történetet és ez adott egy plusz pontot, hogy elkezdjem.
Ad valami napi szinten inspirációt az írásra?
Nem. Akkor írok amikor kedvem van és azt amit szeretnék. Ezért előfordul, hogy egy új fejezet sokáig tart míg jön, mert közben novellákat írok, vagy mást. Én magamnak írok, a többi csak ráadás.
Előre átgondolod a történetet vagy csak spontán jönnek az ötletek?
A történet alap váza meg van, hogy mik lesznek, de írás közben és adok hozzá új dolgokat. Így egészítik ki egymást.
Milyen az áloméleted?
Amit most élek.
Hogy éled át a nagyobb bántásokat, sértéseket, amik téged érnek?
Ez attól függ milyenenek, kiktől kapom és mennyire fájdalmasak. Ha tényleg mélyen érintenek jobban szeretek elbújni a világ elől és magamba elrendezni. De egy kisebbnél a barátok jól jönnek.

/Kérdéseink/

Hány blogot vezetsz egyszerre?
Amikor megnyitsz egyet előre megírod a sztorit, vagy ahogy felteszed?
Hogyan találtad ki az aktuális történetedet?
Van az írásban támaszod?
Délutáni filmezés barátokkal vagy esti buli?

/Akiknek küldjük/

Lily Morgan
▲MEZY'Sgirl.♡
Leona Goldwin ∞
Lolita
Livi és Nixííh

2 megjegyzés: