2013. május 3., péntek

II.


II. fejezet

Láttam, mindent. Ahogyan egymásra néznek, ahogyan élvezik egymás forró pillantásait. Rettegtem, hogy többet fog iránta érezni, mint irántam. Pedig ő volt az a lány aki utálta a szerelmet és nem is hitt benne. Mégis miben volt jobb Bieber mint én? - Pablo De Larosa

Sokat gondolkoztam azon, hogy miért kerültél az életemben. Áldás vagy átok voltál számomra? Ezzel akartak az angyalok büntetni, vagy esetleg segíteni az utamat az életben? Nem tudom, sosem fogom megtudni. De egyet mindig is tudtam, hogy az álarc mögött, meggyötört voltál. Eleged volt az életből, az emberekből. Nem élvezted, hogy mindenki ismer. Feláldoztad a sikerért a lelkedet. Már az elején rájöttem erre, mikor megpróbáltuk megírni az első közös dalunkat. Én mindig akkora élvezettel és boldogsággal írok dalokat, de te csak kötelességnek, egy feladatnak fogtad fel. De ha nem élvezted, akkor miért fogadtad el? Miattam vagy csak meg akartad mutatni, hogy milyen tehetséges vagy?
- Nem akarok szerelmes dalt írni most - mondtad mikor leültél a zongora elé de úgy, hogy nekem is maradjon melletted hely. Nem gondolkoztam leültem melléd a füzetemmel és a tollammal együtt.
- Oké, akkor írjuk meg azt amit a vidámparkban énekelsz a srácokkal -  megerősítést vártam, hogy benne vagy. De helyette csak elkezdtél egy gyorsabb dallamot játszani, mire megadóan bólintottam. - Pár hangszerrel kiegészülve ez tökéletes lesz.
- Arról kell szólnia, hogy kívülállónak érzem magam, igaz? - észrevetted akkor, hogy már percek óta nyugodtan ültünk egymás mellett? Egy gúnyos megjegyzés és lenéző pillantást se kaptam tőled.
- Igen és, hogy nem találod a boldogságot. Nate unja azt, hogy meg kell felelnie az embereknek, hogy elvárások vannak vele kapcsolatban - nem tudom miért, de azt éreztem több hasonlóság van Nate és te közted mint hittem. Nem csak az, hogy népszerűek vagytok, hanem az érzéseitek is.
- Állok a tömegben, nézem az embereket. Még sem tudom mit keresek itt, csak az árnyékokba tudok kapaszkodni. Várom a csodát, a megváltást. Hátha egyszer jobb lesz, mert félek, hogy túl késő lesz - rögtön leírtam minden szavadat, mert tudtam ez most a lelkedből szól.
- Lányokat nézek, még sem érzem. Nem érzem, hogy jók nekem. Tökéletlenek a világomba. Ki az aki jön és megvált? Ki lesz az a lány? - mondtam halkan mellőled, lusta módon elmosolyodtál, én pedig lehajtott fejjel mosolyodtam el.
- Nem gondoltad volna, hogy jó páros vagyunk mi? - kérdezted, de újra abban a hangnembe amivel feltudtál idegesíteni. Elakartad tüntetni a gyengeséged nyomát? Megakartad mutatni, hogy te nem vagy olyan, mint Nate?
- Nem vagyunk jó páros és nem is leszünk - akkor ezeket a szavakat igaznak véltem, de hazugság volt. Mindvégig.
- Tévedsz, mert lesz amikor az ágyban sikítva nem ezt fogod gondolni - legszívesebben felképeltelek volna.
- Tudod, már rájöhettél volna, hogy engem hidegen hagysz. A szemembe egy senki vagy.
- Cicám, lesz még olyan, hogy a csúcsra juttatlak - felelted és mélyen a szemembe néztél. Kihívóan. Tudtam, hogy ez felhívás volt keringőre.
- Maximum az álmodba fogsz csúcsra juttatni, de ha egyszer annyira kábult és ütődött lennék, hogy az ágyadba feküdjek, akkor se tudnál a csúcsra vinni. Max csak én téged, édes - mosolyogtam rád kacéran és közelebb hajoltam. Pár centi volt köztünk, éreztem ahogyan felgyorsul a lélegzeted és szemeddel az ajkaimat lesed. Élveztem ahogyan játszok veled. Még közelebb hajoltam, leheletedet éreztem az ajkaimon. De nem gyengültem el, a cél előtt nem. Játszi könnyedséggel nyaltam meg a számat, megakartál csókolni. Láttam a szemedben. Mégsem hagytam, pedig pár pillanatra elgondolkoztam rajta, hogy hagyom és letépem a ruháidat. De tudod miért nem tettem? Nem akartam a játékszered lenni, nem akartam, hogy kihasználj. Ennél erősebb voltam, még nálad is. Ajkaink súrolták egymást, én pedig elfordítottam a fejemet és felálltam. Gonoszan mosolyogtam rád, te pedig nagyot sóhajtottál. A vihar felhő ott gyülekezett a fejed felett.
- Hmm, pár nap és őrült módon fogod elém vetni magadat - mondtad és szemeidet a dekoltázsomon pihentetted pár pillanatig aztán újra a szemembe néztél.
- Inkább fordítva - ráztam meg a fejemet és karba tettem a kezemet, de mikor rájöttem, hogy ezzel jobban kiemelem a melleimet vissza tettem a kezem mellé, nem bírtam elviselni a perzselő pillantásodat.
- Sosem futok egy nő után sem, ők jönnek hozzám - közölted, aztán hátat fordítva sétáltál ki a teremből. Megpillantottam előtted Pablot aki halálra rémült fejet vágott és téged olyan dühvel méregetett ami engem is megrémített. Még egyszer visszanéztél rám és elmosolyodtál. Direkt csináltad igaz? - Nadine, hosszú órákat fogunk mi még azzal eltölteni, hogy leizzasszuk egymást.
Döbbenten néztem rád, aztán fordultam barátom felé aki megvetéssel a szemébe nézett engem. Mégis miért csináltad ezt? Mi volt vele a célod? Miért akartad féltékenyé tenni a legjobb barátomat?

10 megjegyzés:

  1. Már vártam! Izgalmas és sokatmondó! Hamar q következőt ha lehet!!!! :)
    Beki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesznek még izgalmasabb részek is. :) Megpróbálunk sietni:)
      Flóraa.

      Törlés
  2. Sziasztok lányok! :)

    Este megígértem, hogy jövök, és általában mindig betartom a szavam, szóval itt vagyok. Azt az egyet sajnálom, hogy ez a picinyke kis vita nálam nem pár héttel később zajlott le, mivel így nálatok a Prológust és az első két fejezetet tudtam csak elolvasni. Azt kell mondjam, magasra tettétek a lécet. ;)
    Az első dolgok, amiket megnézek egy blogon: cím - Szívek harca, van benne érzelem és harc is, ez hogy ne lehetne jó?; fejléc - szép és egyszerű, ami egy nagyon jó párosítás :); kinézet - kellemes, mivel világos, szeretem a világos blogokat, olyan... megnyugtatóak. :) Aztán talán a legfontosabb dolog, a helyesírás és a fogalmazás. Ha az első öt mondatban annyi mennyiségű hibát találok, ami kiszúrja a szememet, akkor otthagyom. Nem érdekel, hogy milyen lenne a történet. Nagyon kritikus vagyok, nem csak másokkal, magammal is, de persze, mindenki emberből van. Na, nálatok az a lényeg, hogy nem találtam. :D Ezért nyugodt szívvel álltam neki olvasni.
    Nem mondom azt, hogy az alap teljesen egyedi, mert olvastam már tengerjáró luxushajóról, sőt van egy ilyen sorozat is. Viszont ennek ellenére szerintem még is jó ötlet volt így megoldani. Hiszen így a szereplők nem tudnak elmenekülni. Bujkálhatnak egymás elől, de bármikor összefuthatnak. De ne bujkáljanak, szeretem a konfliktusokat, veszekedéseket, élces beszólásokat, zavarba ejtéseket. :D
    A fejezetek előtt az a két-három soros vélemény, melyek a barátoktól származnak, nagyon ötletesek és tökéletesek. Határozottan elnyerték a tetszésemet. :) Bevallom, a Prológust olvasva még nagyon furcsa volt az egész, hiszen úgy írtátok meg, mintha ez egy levél lenne, és nem is tudom, hogy mit gondoljak ebbe bele, szóval ezt most félrerakom és majd ha több minden kiderül, leírom véleményem; ez végig egy visszatekintés, és eléggé, hogy is mondjam, zavart és kissé reménytelen a hangvétele, ezért nem tudom, hogy mit is gondoljak.
    Justint nagyon szeretem, bár szerény véleményem szerint is nagyon elzüllött az utóbbi időben, legalábbis amikor nem voltak együtt Sellel, szóval csak annyit szeretnék kérdezni, hogy ti a történetet körülbelül milyen időre saccoljátok, mikor játszódik? Tudom, hogy ez nem lényeges, csak éppen nagyon kíváncsi természet vagyok. :$
    Annyira tetszett a fogalmazásotok, és a történés is, hogy mosolyogva olvastam, hiszen nehéz dolog jó fanfictionra bukkanni. ;) Tetszik, hogy csipkelődnek, imádom az ilyeneket. :D
    Mivel még keveset olvastam el a történetből, nem hiszem, hogy a szereplőkkel kellene beszélnem, pedig higgyétek el, szoktam, és igen, csak egy kicsit vagyok dilis. Na majd a továbbiakban talán ti is megbizonyosodhattok róla. :D Addig is, én várom a folytatást, viszont nem ígérem, hogy a következőnél is jelentkezni fogok, mivel utálok várakozni, de mégis inkább várok az olvasással addig, amíg összegyűlik pár fejezet.
    Tényleg nagyon tetszett/tetszik! :))

    Puszi, adadel

    U.i.: kicsit kijöttem a formából, szóval ez a komi nem az igazi, de igyekszem visszarázódni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Mi pedig köszönjük, hogy itt vagy és betartva a szavadat elolvastad az eddigi részeket. Nos, mi pedig sajnáljuk, hogy ilyen alpári módon mondtak véleményt, teljesen jogtalanul. De így legalább ide fújt a szél...:DD
      Szívek harca, nos ez egy hirtelen ötlettől jött. Hiszen a történetben a darabnak ez a címe és a két főszereplő között a valóságban is vannak párhúzamok, ezért egyértelműen illet a cím. A fejléc most kivételesen nekem is tetszik, ami ritka. (: A fogalmazás és helyesírás, hát volt időnk gyakorolni az biztos!:)
      A fejezetek előtti vélemyének csak úgy spontán jöttek, de nekem is tetszenek. Kicsit betekintést kaphatunk a mellékszereplők véleményéről és hozzá állásáról. Az írásmódot én egy könyvben olvastam először és nagyon tetszett. Egyértelműen akartam így írni, valahogy sokkal személyesebb lesz és egyszerűbben bele képzelem magam a szereplők helyében, jobban lelehet írni az érzelmeket. A végén, hogy ez egy levél lesz-e vagy csak vissza tekint Nadine arra az korszakra még nem tudjuk, de majd kiderül.
      Justinban én mostanában kicsit csalódtam, így Vivinek nehéz dolga volt rávenni, hogy megint róla írjak. Azt mondanám, hogy kb. márciusban-áprilisban játszódik a történet. Hiszen akkor voltak igazán balhés dolgai.
      A szereplők idővel kialakulnak, mi is csak nagyjából tudjuk, hogy milyenek. A két főszereplő közt egyértelműen nem felhőtlen a viszony, viszont ez a lényeg. De majd lesz változás, ha vissza térsz ezt te is meglátod.
      Nem baj ha dilis vagy, hidd el mi se vagyunk normálisak -főleg én vagyok nehéz eset- szóval szeretjük a bolond embereket!:)
      Köszönjük, hogy megajándékoztál minket egy komival:)
      Flóraa. xx

      Törlés
  3. Sziasztok!
    Nagyon,nagyon jó!
    Siessetek ahogy tudtok!:)

    Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönjük, most Vivi a soros szóval majd sietettem.(:
      Flóraa. xx

      Törlés
  4. Sziasztok! Mikor elkezdtem olvasni a blogot, még nem tudtam, hogy biztosan tetszeni fog-e nekem ez a blogoknál szokatlan írásmód, ezért eddig nem is írtam véleményt. Most viszont azt kell mondjam, tetszik. Tényleg egyedi. Mintha olyan gondolatok lennének, amik csak Justinra és Nadine-re tartoznak, és ettől még személyesebb a történet. Nem tudom kitalálni, hogy mi lesz a következő lépés, szóval várom, hogy olvashassam. :)
    Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először nekem is fura volt így írni, féltem kicsit. De bevallom sokkal jobban élvezem így az írást, mint rendesen múlt időben. Igazad van sokkal személyesebb, jobban megismerhetjük Nadine érzelmeit, hogy ő hogyan látta akkor Justint. Több az érzelem és könnyebb azonusulni velük. Örülünk, hogy elnyerte tetszésedet.
      Flóraa. xx

      Törlés
  5. Hello!

    Látjátok lányok, már is többen írnak nektek, mert ez egy nagyon erős történet. Eddig azt hiszem ez a személyes kedvenc fejezetem, de csak eddig. Annyi minden kering a fejemben, de nem tudom, hogyan öntsem szavakba. Írjam a szokásos, imádomot, hogy mennyire tökéletesek vagytok? Hiba lenne, ezt tudjátok. Elnyerte tetszésemet, ahogyan Nadine játszik Justinnal. Hatalma van a fiú felett, mert a srác úgy gondolom még csak egy jó szexet lát benne, egy lányt akit meg akar kapni, mert elérhetetlen. Hajtja a vadász ösztön. Zavarja a tudat, hogy nem kell Nadine-nak. Aki véleményem szerint nagyon lassan fogja bevallani még önmagának is, hogy nem csak vonzódik ehhez a fiúhoz, hanem szereti is. Elemeztem a szereplők érzéseit, de a fejezetet nem. Imádtam azt, hogy nemcsak utálattal néztek egymásra. Ahogyna felperzselték egymást egyetlen pillantással. A vágyat lehetet érezni az egész fejezetben. Tökéletes!

    Gréti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Tudod mi csodálkozva, mégis örömmel látjuk és tapasztaljuk, hogy egyre több embernek elnyeri tetszését a blog. De az, hogy te is köztük vagy az felér egy lottó nyereménnyel. Én is szeretem ezt a fejezetet, hihetetlenül élveztem az írását. Igen, egyértelműen hatalma van Justin felett, pont ez volt a cél. Hiszen itt még érzelmekről, de még testiségről se beszélhetünk. Csak egymás agyát húzzák, de pont így tökéletes. Mindketten vágyódnak egymásért, de ezt még ők sem vallottak be önmaguknak.
      Tudod hihetetlenül szeretjük a kommentjeidet, örömmel olvassuk. Ez ma se maradt el, köszönjük neked. Igazán! Vivi ahogyan látta, hogy te írtál el is határozta, hogy megírja neked minnél hamarabb a fejezetet.
      A levelet olvasni pedig nagyszerű volt, a napokban valamelyikünk biztosan válaszol.
      Flóraa. xx

      Törlés